ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

مرجع خرید و فروش ویلا شمال در ایران

  • ۰
  • ۰

ویلا در شمال

ویلا زیر قیمت شهرکی کلوده

ویلا زیر قیمت کلوده

اقساط بلند مدت برای این ویلا زیر قیمت کلوده مستقل که به قیمت 310 میلیون تومان برای فروش به سایت شما واگذار گردیده است اعمال می گردد و شامل تخفیفاتی ویژه بسته به نوع پرداخت نقدی و اقساطی دارد می باشد .
ویلای  زیر قیمت شهرکی کلوده منطقه تهرانی نشین که سند دار بوده است و با قیمت ارزان و ویژه خودش یکی از عوامل آسان خرید در شهرهای شمالی ایران و استان مازندران و منطقه جنگلی کلوده برای فروش می باشد .
ویلای شهرکی جنگلی زیر قیمت شهرکی کلوده با محیطی با نگهبانی ۲۴ ساعته خود و انشعابات نصب شده آب برق گاز و نمای بسیار زیبا و محوطه سازی شده قرار دارد .
این ویلای شهرکی تفریحی در شهر چمستان متراژ 280 متر مربع زمین دارد و بنای این ویلای لاکچری زیبا 110 متر مربع اعلام شده است دارای 2 اتاق خواب مستر می باشد .
نزدیک مرکز خرید فروشگاه بانک بیمارستان ساحل می باشد که از جمله ویژگی‌های بارز این ویلای شهرکی جنگلی توریستی زیر قیمت کلوده با محیطی بسیار دلنشین و آرام محسوب می گردد .
ملکه این ویلای بسیار زیبا در محیطی با نگهبانی و شهرکی 18938 می باشد و ساخت آرمانیک ملکی شهرکی جنگلی در زیر قیمت کلوده بسیار فوق العاده و زیبا دارد .

https://villashahraki.com/%D9%85%D9%84%DA%A9/%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%b2%db%8c%d8%b1-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%da%a9%d9%84%d9%88%d8%af%d9%87-%da%a9%d8%af-18938/
  • ۹۷/۱۰/۱۳
  • villashahrakii villashahrakii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی