ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

مرجع خرید و فروش ویلا شمال در ایران

  • ۰
  • ۰

ویلا زیر قیمت کلوده

ویلا زیر قیمت شهرکی کلوده

ویلا زیر قیمت شهرکی کلوده در شهر توریستی جنگلی تفریحی کلوده برای فروش با شرایطی استثنایی برای پرداخت نقدی و اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت در سایت ویلا شهرکی که به مبلغ 290 میلیون تومان برای فروش قرار گرفته است قرار دارد .
مساحت ملک ویلایی زیر قیمت شهرکی کلوده جنگلی توریستی 230 متر مربع و مساحت بنای ویلا 110 متر اعلام شده است .
مهمترین عامل خرید آسان و راحت در شمال کشور استان مازندران محیطی امن و آرام با ویوی فوق العاده و استثنایی می باشد که این ویلا با دارا بودن این ویژگی و نزدیکی به جاده اصلی به موردی فوق العاده برای خرید تبدیل گشته است .
نزدیکی به مراکز فروشگاه های زنجیره ای خرید نمای بسیار فوق العاده و زیبا سقف کناف کف سرامیک با کد ملکه 18928 سایت ویلا زیر قیمت شهرکی کلوده تمام مدارک لازمه برای خرید امن و آسان و راحت را برای شما به ارمغان می آورد .
مدارک لازم ویلای زیر قیمت شهرکی کلوده از قبیل پروانه ساخت پایان کار و سند تک برگ شش دانگ که عرصه و اعیان هم می باشد توسط مالک ابراز گردیده است .
ویلا زیر قیمت شهرکی کلوده دارای انشعابات کامل نصب شده ام از آب برق گاز که برای فروش در سایت ویلا شهرکی به ثبت رسیده است معاوضه خواهد داشت .

https://villashahraki.com/%D9%85%D9%84%DA%A9/%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%b2%db%8c%d8%b1-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9%db%8c-%da%a9%d9%84%d9%88%d8%af%d9%87-%da%a9%d8%af-18928/
  • ۹۷/۱۰/۱۳
  • villashahrakii villashahrakii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی