ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

مرجع خرید و فروش ویلا شمال در ایران

  • ۰
  • ۰

ویلا سرخرود

خرید ویلا شهرکی سرخرود

ویلا شهرکی سرخرود

ویلای لاکچری برند لوکس در شهر توریستی جنگلی شهرکی و در منطقه ای تهرانی نشین که با امنیت بالا یکی از عوامل خرید آسان در شمال کشور و در منطقه شهرکی سرخرود را فراهم آورده این ویلا فراهم آمده است .
مساحت زمین این ویلای شهرکی سرخرود  لوکس برند با نگهبانی ۲۴ ساعته 200 متر و مساحت بنای این ویلای 2 اتاق خوابه دو خواب مستر ۱۴۰ متر مربع اعلام گردیده است .
کد ملک این ویلای زیبا با نمای فوق العاده لاکچری برند اکازیون 1159 می باشد که سند تک برگ عرصه و اعیان و پروانه ساخت و پایان کار ویلا که مدارک قانونی ویلا محسوب می گردد به ثبت رسیده و برای فروش آماده میباشد .
ویلای لاکچری لوکس جنگلی شهرکی منطقه برند شهرکی سرخرود که با چشم اندازی زیبا استثنائی و فوق العاده با بنای  زیبا حیاط سازی شده در سایت ویلا شمال برای فروش قرار دارد .
قیمت اعلام شده ی این ویلای  توریستی شهرکی سرخرود توسط مالک به ما که با تخفیفات ویژه اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت برای فروش به ثبت رسانیده ایم 499 میلیون تومان اعلام شده است و کلید تحویل داده میشود .
از جمله ویژگی های این ویلای لاکچری برند لوکس شهرک توریستی جنگلی زیبایی نو ساخت انشعابات نصب شده به صورت کامل مستقل نمای زیبا و دیوار کشی شده که امنیت ویلا را بالا برده است دارد .

https://villashahraki.com/%D9%85%D9%84%DA%A9/%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%ae%d8%b1%d9%88%d8%af-%da%a9%d8%af-1159/
  • ۹۷/۱۰/۱۳
  • villashahrakii villashahrakii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی