ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

مرجع خرید و فروش ویلا شمال در ایران

  • ۰
  • ۰

ویلا محمودآباد

ویلا در محمودآباد

ویلا در محمودآباد  لاکچری برند لوکس در شهر توریستی جنگلی شهرکی و در منطقه ای تهرانی نشین که با امنیت بالا یکی از عوامل خرید آسان در شمال کشور و در منطقه ای در محمودآباد را فراهم آورده این ویلا فراهم آمده است .
مساحت زمین این ویلای شهرکی جنگلی لوکس برند با نگهبانی ۲۴ ساعته 350 متر و مساحت بنای این ویلای سه اتاق خوابه مستر 250 متر مربع اعلام گردیده است .
کد ملک این ویلای زیبا با نمای فوق العاده لاکچری برند اکازیون 1158 می باشد که سند تک برگ عرصه و اعیان و پروانه ساخت و پایان کار ویلا در محمودآباد  که مدارک قانونی ویلا محسوب می گردد به ثبت رسیده و برای فروش آماده می باشد .
ویلای لاکچری لوکس جنگلی شهرکی منطقه برند در محمودآباد که با چشم اندازی زیبا استثنائی و فوق العاده با بنای  حیاط سازی شده در سایت ویلا شهرکی در محمودآباد برای فروش قرار دارد .
قیمت اعلام شده ی این ویلای شهرکی جنگلی توریستی در محمودآباد توسط مالک به ما که با تخفیفات ویژه اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت برای فروش به ثبت رسانیده ایم 1 میلیارد و 50 میلیون تومان اعلام شده است و کلید تحویل داده می شود .
از جمله ویژگی های این ویلای لاکچری برند لوکس شهرک توریستی جنگلی زیبایی نو ساخت انشعابات نصب شده به صورت کامل نمای زیبا و دیوار کشی شده که امنیت ویلا  در محمودآباد را بالا برده است دارد .

لینک ورود به سایت
https://villashahraki.com/%D9%85%D9%84%DA%A9/%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d9%85%d9%88%d8%af%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d8%af-%da%a9%d8%af-1158/
  • ۹۷/۱۰/۱۳
  • villashahrakii villashahrakii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی