ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

مرجع خرید و فروش ویلا شمال در ایران

  • ۰
  • ۰

ویلا شهرکی نیم پیلوت سرخرود : این بنای ویلایی با حیاط زیاد در مجموعه ویلایی نشین با امنیت و سند شش دانگ دارای انشعابات کامل و جواز ساخت و پایان کار با طراحی  بنای نوساز به فروش می رسد این ویلای شهرکی نیم پیلوت سرخرود دارای ملک مستقل و چهار دیواری است که دارای زمینی به مساحت 250 متر مربع و بنایی به متراژ 140 متر است و  به قیمت 330 میلیون تومان برای فروش می باشد .

این ویلا شهرکی نیم پیلوت سرخرود که در منطقه اقامتی جنگلی تفریحی شهرکی تهرانی نشین ویلا فوق العاده برای فروش در سایت ویلا شمال قرار گردیده است ویلا زیر قیمت شهرکی نیم پیلوت سرخرود نزدیک دریا با نمای  فوق العاده استثنایی حیاط سازی شده به صورت زیبا و لاکچری در منطقه تفریحی اقامتی توریستی یکی از موارد مورد پسند می باشد .

این ویلا نیم پیلوت سرخرود،  زیر قیمت شهرکی دارای دید و منظر عالی ، نشیمن بزرگ ، فول ، محوطه سازی مدرن ، دارای پارکینگ مسقف و نمای زیبا محیطی ایده آل و امن و آرامش بخش که در شهر توریستی تفریحی رفاهی زیر قیمت شهرکی قرار گرفته است .

این ویلای شهرکی نیم پیلوت در سرخرود لاکچری توریستی تفریحی رفاهی که در شهر شهرکی قرار گرفته است با کد ملک 1023 میباشد که یکی از بناهای مناسب توسط ادمین ویلا شمال زیر قیمت شهرکی نیم پیلوت سرخرود به ثبت رسیده است .

  • ۹۸/۰۱/۲۳
  • villashahrakii villashahrakii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی