ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

مرجع خرید و فروش ویلا شمال در ایران

  • ۰
  • ۰

ویلا شهرکی در سرخرود

ویلا شهرکی دوبلکس سرخرود : این بنای ویلایی با حیاط زیاد در مجموعه ویلایی نشین با نگهبانی دایمی و سند تک برگ دارای انشعابات کامل و جواز ساخت و پایان کار با بنای نوساز کلید نخورده در سمت ساحل به فروش می رسد .
این ویلا شهرکی دوبلکس سرخرود دارای ملک مستقل و چهار دیواری است که دارای زمینی به مساحت 280 متر مربع و بنایی به متراژ 180 متر است و  به قیمت 320 میلیون تومان برای فروش می باشد .
که در منطقه شهرکی جنگلی شهرکی دوبلکس سرخرود تهرانی نشین ویلا فوق العاده برای فروش این سایت ویلا جنگلی شهرکی دوبلکس سرخرود واگذار گردیده است این ویلا با نمای  فوق العاده استثنایی حیاط سازی شده به صورت زیبا و لاکچری در منطقه شهرک جنگلی شهرکی دوبلکس سرخرود  یکی از موارد مورد پسند خرید اقساطی می باشد .
این ویلای شهرکی لاکچری توریستی تفریحی رفاهی که در شهر شهرکی دوبلکس سرخرود قرار گرفته است با کد ملک 1043 سال ساخت آن در سال 1392 به پایان رسیده است .
ویلایی شهرکی دوبلکس سرخرود نوساز و کلید نخورده که در شهر توریستی تفریحی رفاهی جنگلی قرار گرفته است که یکی از عوامل خرید آسان برای ویلا های شیک و زیبا نصب شده می باشد ثبت رسیده است .

  • ۹۸/۰۱/۲۳
  • villashahrakii villashahrakii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی