ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

مرجع خرید و فروش ویلا شمال در ایران

  • ۰
  • ۰

ویلا شهرکی سرخرود

این ویلا همکف شهرکی سرخرود  در یکی از زیبا ترین شهر های تفریحی توریستی شمال ایران یعنی سرخرود قرار دارد همواره یکی از قطب های گردشگری در مازندران میباشد و سالانه پذیرای مسافرین بسیاری در طول سال می باشد این ویلا همکف شهرکی سرخرود  در شهر توریستی تفریحی مازندران واقع شده است که دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی بسیار راحتی را دارا میباشد و همینطور در محلی آرام و با امنیت بسیار عالی و در جای دنجی قرار دارد که همواره دارای جذابیت بصری بسیار زیبایی میباشد .

وجود ویلا همکف شهرکی سرخرود  عدم دید به بنا در عین حال چشم اندازی زیبا و بی نظیر و همینطور محصور و مستقل بودن ویلا شهرکی در یکی از مناطق برند در شهر تفریحی توریستی رفاهی شهرکی سرخرود قرار دارد .
ویلا همکف شهرکی سرخرود  به سبکی نو طراحی شده و دارای نقشه ایی بروز می باشد و همواره این ویلا  از همسایگان خود متمایز میکند این بنا با سند دار زیر قیمت  با کلید به خریدار تحویل داده میشود .

  • ۹۸/۰۱/۲۳
  • villashahrakii villashahrakii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی