ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

مرجع خرید و فروش ویلا شمال در ایران

  • ۰
  • ۰

شهر سرخرود به دلیل استقبال بالای گردشگران به یکی از بهترین مناطق توریستی و رفاهی تبدیل شده است که این شهر را به منطقه ای مناسب برای خرید ویلا شهرکی در شمال تبدیل کرده است سرخرود یکی از زیباترین و پر گردشگرترین شهر های استان مازندران می باشد که شهر سرخرود با دارا بودن مراکز زیبا گردشگری و توریستی بازار های محلی و بازار ماهی زیبا و دیدنی به شهری اکازیون تبدیل کرده است .

این ویلای ساحلی در شهر سرخرود دارای ملک مستقل و چهار دیواری است که دارای زمینی به مساحت 200 متر مربع و بنایی به مساحت 230 متر است که شامل 4 اتاق خواب بزرگ و 4 مستر می شود دارا بودن شهرک یکی از مهم ترین موارد در خرید ویلا ساحلی سرخرود می باشد که این ویلا سرخرود با دارا بودن نگهبانی ۲۴ ساعته و کنترل در رفت و امد به یکی از موارد مورد پسند تبدیل شده است .

قیمت اعلامی برای خرید این ویلا شهرکی شهر ساحلی تفریحی جنگلی و زیبای سرخرود 1 میلیارد و 900 میلیون تومان اعلام شده است که این ویلای شهرکی سرخرود زیبا و فوق العاده کد ملک 1238 دارد ، توضیحات اضافه : پنجره های دو جداره . شهرک با نگهبانی . درختکاری بلند . انشعابات وصل . محوطه سازی شده . موتور خانه . تراس بزرگ . کف پارکت .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی