ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

مرجع خرید و فروش ویلا شمال در ایران

  • ۰
  • ۰

خرید ویلا شهرکی در چمستان

خرید ویلا شهرکی چمستان

خرید ویلا شهرکی چمستان  ویژه ای در شهر توریستی تفریحی رفاهی چمستان در کوچه خصوصی با سند شش دانگ و تک برگ عرصه و اعیان و مدارک کاملا قانونی برای فروش به فروش می رسد .
متراژ بنای این ویلای شهرکی توریستی تفریحی رفاهی در چمستان 220 متر و متراژ مساحت این ملکه زیبای لوکس لاکچری برند 320 متر مربع با ۳ اتاق خواب مستر می باشد .
ویلایی ویژه در شهر جنگلی چمستان که بسیار زیبا و لوکس و لاکچری در شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعت قرار دارد با شرایط اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت و ویژه با تخفیفات بسیار استثنایی به قیمت 630 میلیون تومان برای خرید به فروش می رسد.
خرید ویلا شهرکی چمستان  در کوچه خصوصی در شهر توریستی جنگلی چمستان با محیطی بسیار دلنشین و آرام دارای نمای بسیار فوق العاده و طراحی و دیزاین ای زیبا در محیطی آرام و دنج قرار گرفته است .
کد ملکه این ویلای لاکچری بسیار زیبای برند لوکس استثنائی 18988 می باشد که انشعابات نصب شده از قبیل آب برق و گاز این ویلای جنگلی شهرکی تفریحی توریستی در شهرک بلند و زیبا چمستان که در سال ۹۶ به اتمام رسیده است نصب می باشد .

لینک اصلی ورود به سایت :
https://villashahraki.com/%D9%85%D9%84%DA%A9/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9%db%8c-%da%86%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af-18988/
  • ۹۷/۱۰/۱۲
  • villashahrakii villashahrakii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی