ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

مرجع خرید و فروش ویلا شمال در ایران

  • ۰
  • ۰

ویلا شمال

ویلا نوشهر

فروش ویژه ای در شهر توریستی تفریحی رفاهی ویلا نوشهر  در کوچه خصوصی با سند شش دانگ و تک برگ عرصه و اعیان و مدارک کاملا قانونی برای فروش به فروش می رسد .
متراژ بنای این ویلای شهرکی توریستی تفریحی رفاهی شهرکی نوشهر 130 متر و متراژ مساحت این ملکه زیبای لوکس لاکچری برند 630 متر مربع با 2 اتاق خواب می باشد .
ویلایی ویژه در شهر جنگلی شهرکی نوشهر  که بسیار زیبا و لوکس و لاکچری در شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعت قرار دارد با شرایط اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت و ویژه با تخفیفات بسیار استثنایی به قیمت 690 میلیون تومان برای خرید به فروش می رسد .
این ویلا شهرکی نوشهر   در کوچه خصوصی در شهر توریستی جنگلی شهرکی نوشهر  با محیطی بسیار دلنشین و آرام دارای نمای بسیار فوق العاده و طراحی و دیزاین ای زیبا در محیطی آرام و دنج قرار گرفته است .
کد ملکه این ویلای لاکچری بسیار زیبای برند لوکس استثنائی 49887  می باشد که انشعابات نصب شده از قبیل آب برق و گاز این ویلای جنگلی شهرکی تفریحی توریستی در شهرک زیبا شهرکی نوشهر  که در سال ۹۶ به اتمام رسیده است نصب می باشد .

لینک 
https://villashahraki.com/%D9%85%D9%84%DA%A9/%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d9%86%d9%88%d8%b4%d9%87%d8%b1-%da%a9%d8%af-49887/
  • ۹۷/۱۰/۱۳
  • villashahrakii villashahrakii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی