ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

مرجع خرید و فروش ویلا شمال در ایران

  • ۰
  • ۰

ویلا شهرکی در چمستان
ویلا شهرکی چمستان
ویلای شهرکی توریستی تفریحی جنگلی رفاهی چهاردیواری مستقل و هود و گاز رومیزی؛لوله کشی پکیج ، عدد اسپلیت پرده و لوستر نصب ، نورپردازی کاغذ دیواری و … بنای دوبلکس دارد .
این ویلای شهرکی قیمت مناسب که با ملکه چهاردیواری و مستقل و به قیمت 650 میلیون تومان برای فروش در سایت ویلا شمال ثبت گردیده کد ملک 18948 دارد .
این ویلا شهرکی چمستان با جواز ساخت پایان کار و کلید نخورده و نو ساخت در سمت جنگلی در شهر توریستی تفریحی رفاهی شهرکی چمستان برای فروش با تخفیفات ای فوق العاده و پرداختی قسطی و بلند مدت در این سایت قرار دارد .
این ویلا شهرکی چمستان به دلیل دارا بودن محیطی زیبا آرام دلنشین با نگهبانی ۲۴ ساعته و تهرانی نشین به موردی استثنائی و اکازیون تبدیل گردیده و ساختی زیبا و مهندسی ساز در سال ۱۳۹۵ را دارا است .
حیاط سازی زیبا حفاظ دزدگیر ویوی بسیار عالی ساخت شیک و زیبا و دسترسی آسان به فروشگاه ها و مراکز خرید دارا بوده که از ویژگی های این ویلا شهرکی چمستان می باشد .

انشعابات از قبیل آب برق گاز برای این ویلای شهرکی جنگلی در شهر تفریحی شهرکی چمستان که سند تک برگ و عرصه و اعیان هم دارد نصب شده است .

https://villashahraki.com/%D9%85%D9%84%DA%A9/%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%b4%d9%87%d8%b1%da%a9%db%8c-%da%86%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%da%a9%d8%af-18948/
  • ۹۷/۱۰/۱۳
  • villashahrakii villashahrakii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی