ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

ویلا شهرکی در شمال

ویلا شهرکی ، ویلا ساحلی ، ویلا جنگلی

مرجع خرید و فروش ویلا شمال در ایران

  • ۰
  • ۰

خرید ویلا چمستان

ویلا جنگلی دوبلکس شمال  یک ویلای لاکچری برند لوکس در شهر توریستی جنگلی شهرکی در منطقه باغی امل  و در منطقه ای برند که با امنیت بالا در شمال کشور  را فراهم آورده مساحت زمین این ویلا جنگلی دوبلکس شمال  325 متر و مساحت بنای این ویلای سه اتاق خوابه مستر 220 متر مربع اعلام گردیده است .

این ویلا جنگلی دوبلکس شمال   که با چشم اندازی زیبا استثنائی و فوق العاده با بنای شهرکی در چمستان  حیاط سازی شده در سایت ویلا شمال برای فروش قرار دارد قیمت اعلام شده ی این ویلای مستقل توریستی  توسط مالک به ما به ثبت رسانیده ایم 650 میلیون تومان اعلام شده است و کلید تحویل داده میشود .

کد ملک این ویلای زیبا با نمای فوق العاده لاکچری برند اکازیون 18958  می باشد که دارای سند عرصه و اعیان و پروانه ساخت و پایان کارویلا جنگلی دوبلکس شمال که  مدارک قانونی  محسوب می گردد به ثبت رسیده و برای فروش آماده میباشد .

از جمله ویژگی های این ویلا جنگلی دوبلکس شمال  شهرک زیبا نو ساخت ، چشم اندازی بینظیر ، عدم دید به داخل بنا ، دسترسی آسان به مجتمع های توریستی تفریحی ، نمای زیبا و امنیت بالای ویلا است .

  • ۹۸/۰۱/۲۲
  • villashahrakii villashahrakii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی